marți, 23 iulie 2013

I love ordering stuff online

"I love ordering stuff online.It's like someone sent you a present but you sent yourself that present."
 Da,ador sa comand online,in special carti.Nu numai ca ai parte de reduceri si cadouri,dar nici nu trebuie sa te misti din pat decat atunci cand vine coletul.Ceea ce e mai mult decat bine pentru o lenesa ca mine.Long story short,copilasii astia au ajuns acum cateva minute(poate mai mult,nu m-am putut abtine sa nu-mi infund nasul intre paginile fiecarei carti):
Da,stiu,ar fi fost mai bine daca as fi comandat versiunea originala(in engleza) a cartii "Sub aceeasi stea",dar nu o aveau pe site si n-am mai cautat altundeva.Oricum,o are o prietena si o pot citi fara "scurgerile" din traducere.

Asta e cadoul meu in valoare de 50 de lei ca urmare a unei promotii de pe elefant.ro.

Si asta este o poza in ceata a intregului continut al coletului.Sun atat de incantata!!Abia astept sa le citesc si sa le fac recenzii.

Un comentariu:

  1. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o partajare a mărturiei pe Instagram de ANGELA DAVIS. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în 3 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile pe care le promite și soțul meu se întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun și tuturor celor de aici că voi rămâne mereu recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, să-l contacteze prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere