sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Leapsa #2

Cam multe lespe in ultima vreme,din cate vad.A fost o saptamana aglomerata pentru amandoua,ce e drept.Saptamana viitoare am faza locala la olimpiada la biologie,asa ca o sa fie mai greu cu postatul,de aceea am pus ceva acum.O leapsa luata de la bossul meu(sau pe numele real,Monica),care mi-a placut la fel de mult ca cea cu zodiile.Aici sunt si raspunsurile Monicai, sursa fiind aceeasi.Cam atat pentru azi. 

1.Dacă eram o lună eram: iunie(nici prea cald,nici prea frig-plus ca e ziua mea!)

2.Dacă eram o zi a săptămânii eram: sambata(weekeeeeend) 

3.Dacă eram o parte a zilei eram: noaptea(nu sunt matinala-mai bine stau treaza pana la 5 am decat sa ma trezesc atunci)
  
4.Dacă eram un animal marin eram: delfin(sunt creaturi inteligente si asaaa de dragute)

5.Dacă eram o direcție eram: la dreapta(asta o aleg cand ma ratacesc :)) )

6.Dacă eram o virtute eram: sinceritatea.

7.Dacă eram o personalitate istorică eram: Elisabeta I.

8.Dacă eram o planetă eram: Saturn(cea mai smechera planeta)

9.Dacă eram un lichid eram: granini de portocale.

10.Dacă eram o piatră eram: agat(o piatra semipretioasa)

11.Dacă eram o pasăre eram:privighetoare(si asa am un talent la cantat...)

12.Dacă eram un tip de vreme eram: ninsoare(si aici ne asemanan,Monica)

13.Dacă eram un instrument muzical eram: chitara.

14.Dacă eram o emoție eram: entuziasm.

15.Dacă eram un sunet eram: sol(sa fiu bagata in seama)

16.Dacă eram un element eram: oxigen(sa nu poti trai fara mine :)) )

17.Dacă eram un cântec eram:Vama-Copilul care alearga catre mare.

18.Dacă eram un film eram: The perks of being a wallflower.

19.Dacă eram un serial eram: Skins(desi nu m-am uitat decat la cateva episoade,e genial)

20.Dacă eram o carte eram: Harry Potter(toate)

21.Dacă eram un oraș eram: Londra.

22.Dacă eram un gust eram: dulce.

23.Dacă eram o culoare eram: albastru marin.
  
24.Dacă eram un material eram: catifea(e moaaale)

25.Dacă eram un cuvânt eram: lene.

26.Dacă eram o parte a corpului eram: inima.

27.Dacă eram o expresie a feței eram: confuzie.

28.Daca eram materie școlară eram: anatomie.

29.Dacă eram un personaj de desene animate eram:Akashi Seijuro(nebun dar bun bun bun)

30.Dacă eram o formă eram: cerc.

31.Dacă eram un număr eram: 10(sa se bucure elevii cand ma aud)

32.Dacă eram un mijloc de transport eram: tren(cel mai linistit mijloc de transport)

33.Dacă eram o haină eram: tricou.

5 comentarii:

  1. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o partajare a mărturiei pe Instagram de ANGELA DAVIS. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în 3 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile pe care le promite și soțul meu se întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun și tuturor celor de aici că voi rămâne mereu recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, să-l contacteze prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mărturie De Lauren Lynch. Cum să-ți recuperezi rapid fostul!

    Am fost rănit și mi s-a rupt inima când a apărut o problemă foarte mare în căsătoria mea, acum șapte luni, între mine și soțul meu. atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru un divorț. a spus că nu a vrut să stea niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că s-a împachetat afară din casă și a făcut ca eu și copiii mei să treacă prin dureri severe. Am încercat toate mijloacele posibile pentru a-l întoarce, după multă cerșetă, dar nu a avut niciun rost. Așa că într-o seară, pe măsură ce mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care a întrebat de soțul meu. Așa că i-am explicat fiecare lucru, așa că mi-a spus că singurul mod în care îmi pot reveni soțul este pentru a vizita un caster vraja, pentru că a funcționat cu adevărat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vrajă, dar nu am avut altă opțiune decât să-i urmez sfaturile. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a casetei de vraja pe care a vizitat-o. DR ODION (drodion60@yandex.com) Așa că, a doua zi dimineață, am trimis un mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar caseta de vrăji m-a asigurat că o să-mi iau soțul în ziua următoare. Ce declarație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi, în dimineața următoare, atât de surprinzător, soțul meu care nu m-a sunat în ultimele 7 luni, mi-a dat un telefon pentru a mă informa că se va întoarce. Atât de uimitor!! Așa a revenit în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât cum a fost înainte, cu ajutorul unui război vrăjitor. Așa că vă voi sfătui acolo dacă aveți vreo problemă să contactați DR ODION, vă dau 100% garanție că el vă va ajuta să-i trimiteți un e-mail la adresa: (drodion60@yandex.com) sau whatssapp +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce minunată și simplă casetă de vrajă care mi-a readus bucuria și fericirea în viața mea !!! Vă dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc dr. ODION pentru marele lucru pe care l-a făcut în viața mea, El a adus fericirea înapoi în viața mea, nu am crezut niciodată în roți de vrăji până când viața mea nu s-a destrămat atunci când iubitul meu de 4 ani de zile am decis să-i spunem renunțare aproape când am vrut să ne căsătorim. Am fost atât de afectiv emoțional, în măsura în care nu am mai putut face nimic rezonabil, după 2 luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte la o vraja online numită Dr. ODION, asta a fost după ce am fost înșelat de diverse roți false de vrăji. Mi-a fost prezentat dr. ODION un adevărat vrăjitor Caster. În mai puțin de 24 de ore am văzut minuni, iubitul meu a revenit la mine și viața mea a revenit exact ca un puzzle finalizat, iar după 1 lună mai târziu ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine, deoarece am crezut că am pierdut-o pentru totdeauna. Vă mulțumesc dr. ODION pentru că m-ați ajutat, dar mai ales, onestitatea și rezultatele rapide și precise. EMAIL HIM FOR HELP: (drodion60@yandex.com) sau prin numărul său de WhatsApp +2349060503921 aici sunt CÂTRELE Dr Drion PUȚIN CURAȚI .. GONORRHEA, HIV / SIDA, LOW SPERM COUNTRY, MALOPAUSE PROBLEM, PROBLEMA SCURTĂ Stroke.contactează-l astăzi și rezolvă-ți problema ..

    RăspundețiȘtergere
  4. DR ODION ESTE CEL MAI BUN CASTER DE VRAIE ONLINE CARE MI-A RESTAURAT RELAȚIA RUPTĂ ȘI ÎL RECOMAND CU TÂRZIE DR ODION Oricine are nevoie de ajutor!

    Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie în urmă cu 3 luni și de atunci viața mea a fost plină de dureri de durere și de inimă, deoarece el a fost prima mea iubire cu care mi-am petrecut întreaga viață. Un prieten de-al meu mi-a spus că a văzut câteva mărturii ale unui jucător de vrăji numit DR ODION pe care îl poate aduce înapoi pe amant în câteva zile, râd și am spus că nu mă interesează, dar din cauza dragostei pe care prietena mea o avea pentru mine, ea l-am consultat pe marele jucător de vrăji în numele meu și spre cea mai mare surpriză a mea după 2 zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei luni că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru tot ce m-a făcut să treacă. S-a întors la mine și acum suntem fericiți împreună. Încă nu-mi vine să cred, pentru că este extrem de incredibil. Vă mulțumesc DR ODION pentru că mi-ați adus înapoi iubitul și, de asemenea, dragului meu prieten care a mijlocit în numele meu, pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji aici este adresa de e-mail: (drodion60@yandex.com) sunați-l sau adăugați-l pe Whats-app: +2349060503921

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi pare rău că am pus acest lucru pe internet, dar nu am de ales decât să-mi țin promisiunea față de Dr. ODION, puternicul jucător de vrăji de dragoste care m-a ajutat să-l aduc înapoi pe fostul meu soț care era deja departe de 2 săptămâni fără să-mi ia rămas bun de la mine, a fost o experiență atât de dureroasă pentru mine pentru că el a fost prima mea iubire și viața mea se învârte în jurul lui, dar când m-a părăsit pentru o altă doamnă, am împărtășit lacrimile și încercam tot ce puteam să uit de el, dar în adâncul inimii mele a fost atât de cauza imposibilă l-am iubit atât de mult în ciuda durerii în care eram. Într-o seară credincioasă, am citit un comentariu despre dr. ODION, puternicul turnător de vrăji care poate ajuta la recuperarea unui fost iubit sau la reunirea unei case sparte și multe altele, la început a fost ca o glumă, pentru că nu am crezut niciodată în vrăjeală până când dr. ODION nu dovedește el însuși pentru mine, aducându-l pe soțul meu acasă după două zile de vrajă de dragoste asupra soțului meu. toate mulțumiri doctorului ODION pentru că m-au făcut din nou o femeie completă și mi-am adus înapoi amantul pierdut, voi continua să împărtășesc acest lucru căruia i-ar putea interesa să stabilim toată viața conjugală acolo în loc să ne împărtășim lacrimile sau să trecem prin întreruperea inimii. ODION pe e-mailul său de contact care este mai jos (drodion60@yandex.com) trebuie doar să-l contactați și să vedeți ce poate face. De asemenea, puteți suna și WhatsApp prin numărul său +2349060503921 noroc pentru cine a dat vreodată acest proces

    RăspundețiȘtergere