vineri, 11 ianuarie 2013

Naruto&Naruto Shippuden





De cand vroiam sa scriu asta!Sunt asa de emotionata scriind aceasta postare,despre animeul meu de suflet,care mi-a rapit clipe pretioase din copilaria si inceputul adolescentei mele,si continua sa rapeasca.Insa clar nu regret nimic.Nici timpul "pierdut",nici lacrimile varsate,nici zambetele risipite,nici durerile de ochi cand ma uitam in continuu,nici foamea ce se instala nestingherita in mijlocul unui episod si eu o risipeam ca pe o musca sacaitoare,dand "play" pana cand  venea mama sa-mi aduca ceva,exasperata. Si acum zambesc cand imi amintesc toate aventurile prin care am trecut,impreuna cu personajele din poveste,si cum le desenam si vorbeam cu inflacarare cu prietenii mei despre tot ce se intampla si despre toate rasturnarile de situatie...Dar probabil n-o sa ma credeti doar din amintirile mele cat de minunat este acest anime si aceasta serie manga(care e on going si nu a mai aparut de 3 saptamani!),asa ca va trebui sa va spun pe scurt ce-l face ataat de perfect.









Descriere

Cu 12 ani inainte de inceputul seriei, o creatura mistica, Demonul Vulpe cu Noua Cozi, a atacat satul Konoha, omorand multi shinobi. Pentru a o opri, conducatorul satului, al Patrulea Hokage, si-a sacrificat viata sa sigileze Vulpea in interiorul lui Naruto pe vremea cand era doar un nou-nascut. Datorita acestui lucru, el a avut o copilarie cruda si singuratica deoarece satenii vedeau doar Vulpea cand se uitau la Naruto si se temeau de el. Visul lui este sa devina Hokage, pentru a castiga increderea si respectul satenilor, dar pana sa isi implineasca visul el trebuie sa absolve Scoala de Ninja si apoi sa isi continue antrenamentul cu noii lui coechipieri Sasuke Uchiha, ultimul dintr-un clan puternic, si Sakura, fata visurilor lui Naruto, indrumati de sensei-ul lor Kakashi. 






Am inceput sa vad animeul prin clasa a 3a,la televizor.Nu va spun cum asteptam cu nerabdare sa inceapa un nou episod,desi mama ma certa ca stateam pana tarziu.Dupa un timp insa,nu mai stiu exact de ce- ori incepea mult prea tarziu,ori se intrerupse de tot- m-am oprit din vizionat.Dupa un luuuuung timp,mai exact in clasa a 8a am reinceput sa-l vad,de la cap la coada.Era asa de emotionant sa revad episoade,sa recunosc locuri si sa stiu ce urmeaza cateva zeci bune de episoade!Apoi,s-a rupt firul,insa animeul nu si-a pierdut farmecul,ci a devenit tot mai interesant.Si,cat ai zice peste,am terminat prima parte si,dupa multe lacrimi,am inceput sa vizionez partea a doua a animeului,si anume Naruto Shippuden.





Descriere 

 La 2 ani si jumatate dupa ce Naruto a plecat cu Jiraya sa se antreneze, el se intoarce in Konoha, pentru a se reuni cu Sakura si Kakashi, membri ai Echipei 7, din care face parte si Naruto. Pe parcursul seriei, Echipei 7 i s-au mai alaturat doi membri, Sai, un baiat ce provine dintr-o organizatie obscura a satului, si Yamato, singurul ninja ce poate folosi abilitatile unice ale Primului Hokage. Ei incearca sa il aduca inapoi in sat pe Sasuke Uchiha, care a plecat la sfarsitul primei serii pentru a se alatura lui Orochimaru, un ninja criminal ce ii promisese mai multa putere. De asemenea protagonistii se vor confrunta si cu Akatsuki, o banda de shinobi raufacatori ce vor sa captureze toate bestiile mistice, Bijuu, din interiorul gazdelelor lor numite Jinchuriki, printre care se afla si Naruto ce poseda Vulpea cu Noua Cozi, cea mai temuta dintre creaturi. [ascunde]




Aici au inceput cu adevarat sentimentele de fangirl,dapa pot zice asa.Chiar daca inainte ii "shippuiam" (nu e un termen tocmai inventat,insa nici normal nu suna,insa mi-e lene sa caut termenul exact-pentru ca exista unul !) pe Naruto si Hinata (NaruHina),in aceasta parte am inceput sa sper si la Sakura si Sasuke(SakuSasu) desiii el a plecat cu nebunul(dar fabulosul) de Orochimaru.Sentimentele mele fata de Itachi au crescut foarte foarte dar foarte mult(el fiind perfect,se intelege),mai ales dupa ce am aflat intreaga poveste.Am plans mult la acest anime.Mult.

Dupa ce am ajuns la zi cu episoadele,am inceput sa citesc manga si sa aflu tot mai multe detalii picante,fiind cu mult inaintea animeului(ca plot).Asa,incet,dar sigur,am intrat in lumea minunta animeurilor.





Despre serie,in general:

Oppening-urile si Ending-urile sunt fabuloase,mai ales in Shippuden!Cel mai mult imi place Blue Bird.Cu imaginile cu Naruto si Sasuke alarturi,mi-a smuls o lacrima(sau mai multe...).Grafica,in prima parte,nu este stralucita,recunosc,insa firul povestii completeaza destul de bine golul.In partea a doua se remediaza totul,ceea ce ii da o bila alba.Personajele sunt bine conturate,fiiecare fiind cu cate o poveste in spate si avand "his time to shine"(sa fim seriosi,sunt atatea sute de episoade,de ce nu s-ar concentra pe fiecare?).





Cam atat,cred...Ah,am pus prin articol multe poze si gifuri care poate va spoilaresc (iarasi cred ca nu suna bine,dar nah),insa macar asa sa gustati si voi din momentele splendide.Nu,nu exagerez.

Argh,ma abtin cu greu sa nu adaug altele,insa cred ca am exagerat putin deja(si nu vreau s-o supar pe Monica),asa ca doar raman cu rugamintea ca fanii acestui anime sa lase un comentariu.Abia astept sa am mau multe persoane cu care sa-mi impartasesc mica mea pasiune.








Va pup tot eu,Elena.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu