sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Leapsa #1

Nu stiu de ce pun o leapsa cu zodii pe un blog cu recenzii,insa am primit-o de la Monica,si nu pot refuza :).Vreau sa dorm linistita la noapte,totusi :)).


RAC

Caracteristici: Enigmaticii zodiacului! Racii sunt guvernati de Luna si imprumuta in caracterele lor o doza din misterul astrului. De la distanta, pot parea oameni reci si nepasatori dar sub masca lor, se afla un tumult de sentimente.
In dragoste, vor totul sau nimic. Nicio alta zodie nu iubeste atat de intens dar , pe de cealata parte, pentru nimeni altcineva finalul unei idile nu are un gust mai amar.
Anul acesta, vei intra in conflicte destul de puternice cu partenerul tau.
Situatiile conjugale vor cantari mai mult decat viata profesionala, de aceea de multe ori te vei confrunta cu seful tau. Cu toate acestea, 2013 se anunta a fi un an plin de optimism si oportunitati.
Numere norocoase: 2,4, 5, 9, 14
Sfat: Echilibreaza-ti viata emotionala cu cea profesionala!
Culoare benefica: argintiu

Ce cred eu despre ce zic ei:
1.Daa,foarte enigmatica,n-am ce zice.Sunt chiar deschisa,n-am ce ascunde...mai putin crimele >:).
2.La partea cu sentimentele,e adevarat,fiindca mi le schimb cam repejor si trec repede de la o stare la alta.
3.Exact,asa cum vreau si in general:totul sau nimic.Nu umblu cu jumatati de masura :)).
4.N-as vrea sa comentez ceva la partea sentimentala,fiindca nu prea am de unde sa stiu daca aveti dreptate sau nu.Experienta mea in acest sens este aproximativ nula.
5.In conflicte puternice cu partenerul meu?Aoleuu,nuu,frigiderule,ce-mi faci? :))Nu ma parasiii!
6.N-am sef,sunt my own boss,deci n-am cu cine intra in conflict.Oricum sunt forever alone.
7.In sfarsit,ceva ce nu e legat de dragostea de care nu voi avea parte!Mi se pare mie sau la zodia mea s-a vorbit mai mult de iubire decat de alte chestii?Oricum,bine ca vor fi multe oportunitati!
8.Nuuu,nu e si nr. 13 acolo?Ala e numarul meu de la catalog!De ce nu e,de ce nu e?
9.Sfat:N-am ce echilibra,imi pare rau.
10.Uu,argintiu.Suna bine!

Monica a facut leapsa pe blogul ei,va las link mai jos.O dau mai departe la toti cititorii ce detin un blog.
Sursa/leapsa facuta de Monica :http://hideseekdead.blogspot.ro/2013/01/leapsa-5-horoscop.html



6 comentarii:

  1. Băi, eu zic că dacă ne-am închide amândouă într-un balon, ne-ar merge de minune împreună! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o partajare a mărturiei pe Instagram de ANGELA DAVIS. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în 3 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile pe care le promite și soțul meu se întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun și tuturor celor de aici că voi rămâne mereu recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, să-l contacteze prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mărturie De Lauren Lynch. Cum să-ți recuperezi rapid fostul!

    Am fost rănit și mi s-a rupt inima când a apărut o problemă foarte mare în căsătoria mea, acum șapte luni, între mine și soțul meu. atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru un divorț. a spus că nu a vrut să stea niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că s-a împachetat afară din casă și a făcut ca eu și copiii mei să treacă prin dureri severe. Am încercat toate mijloacele posibile pentru a-l întoarce, după multă cerșetă, dar nu a avut niciun rost. Așa că într-o seară, pe măsură ce mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care a întrebat de soțul meu. Așa că i-am explicat fiecare lucru, așa că mi-a spus că singurul mod în care îmi pot reveni soțul este pentru a vizita un caster vraja, pentru că a funcționat cu adevărat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vrajă, dar nu am avut altă opțiune decât să-i urmez sfaturile. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a casetei de vraja pe care a vizitat-o. DR ODION (drodion60@yandex.com) Așa că, a doua zi dimineață, am trimis un mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar caseta de vrăji m-a asigurat că o să-mi iau soțul în ziua următoare. Ce declarație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi, în dimineața următoare, atât de surprinzător, soțul meu care nu m-a sunat în ultimele 7 luni, mi-a dat un telefon pentru a mă informa că se va întoarce. Atât de uimitor!! Așa a revenit în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât cum a fost înainte, cu ajutorul unui război vrăjitor. Așa că vă voi sfătui acolo dacă aveți vreo problemă să contactați DR ODION, vă dau 100% garanție că el vă va ajuta să-i trimiteți un e-mail la adresa: (drodion60@yandex.com) sau whatssapp +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce minunată și simplă casetă de vrajă care mi-a readus bucuria și fericirea în viața mea !!! Vă dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc dr. ODION pentru marele lucru pe care l-a făcut în viața mea, El a adus fericirea înapoi în viața mea, nu am crezut niciodată în roți de vrăji până când viața mea nu s-a destrămat atunci când iubitul meu de 4 ani de zile am decis să-i spunem renunțare aproape când am vrut să ne căsătorim. Am fost atât de afectiv emoțional, în măsura în care nu am mai putut face nimic rezonabil, după 2 luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte la o vraja online numită Dr. ODION, asta a fost după ce am fost înșelat de diverse roți false de vrăji. Mi-a fost prezentat dr. ODION un adevărat vrăjitor Caster. În mai puțin de 24 de ore am văzut minuni, iubitul meu a revenit la mine și viața mea a revenit exact ca un puzzle finalizat, iar după 1 lună mai târziu ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine, deoarece am crezut că am pierdut-o pentru totdeauna. Vă mulțumesc dr. ODION pentru că m-ați ajutat, dar mai ales, onestitatea și rezultatele rapide și precise. EMAIL HIM FOR HELP: (drodion60@yandex.com) sau prin numărul său de WhatsApp +2349060503921 aici sunt CÂTRELE Dr Drion PUȚIN CURAȚI .. GONORRHEA, HIV / SIDA, LOW SPERM COUNTRY, MALOPAUSE PROBLEM, PROBLEMA SCURTĂ Stroke.contactează-l astăzi și rezolvă-ți problema ..

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi pare rău că am pus acest lucru pe internet, dar nu am de ales decât să-mi țin promisiunea față de Dr. ODION, puternicul jucător de vrăji de dragoste care m-a ajutat să-l aduc înapoi pe fostul meu soț care era deja departe de 2 săptămâni fără să-mi ia rămas bun de la mine, a fost o experiență atât de dureroasă pentru mine pentru că el a fost prima mea iubire și viața mea se învârte în jurul lui, dar când m-a părăsit pentru o altă doamnă, am împărtășit lacrimile și încercam tot ce puteam să uit de el, dar în adâncul inimii mele a fost atât de cauza imposibilă l-am iubit atât de mult în ciuda durerii în care eram. Într-o seară credincioasă, am citit un comentariu despre dr. ODION, puternicul turnător de vrăji care poate ajuta la recuperarea unui fost iubit sau la reunirea unei case sparte și multe altele, la început a fost ca o glumă, pentru că nu am crezut niciodată în vrăjeală până când dr. ODION nu dovedește el însuși pentru mine, aducându-l pe soțul meu acasă după două zile de vrajă de dragoste asupra soțului meu. toate mulțumiri doctorului ODION pentru că m-au făcut din nou o femeie completă și mi-am adus înapoi amantul pierdut, voi continua să împărtășesc acest lucru căruia i-ar putea interesa să stabilim toată viața conjugală acolo în loc să ne împărtășim lacrimile sau să trecem prin întreruperea inimii. ODION pe e-mailul său de contact care este mai jos (drodion60@yandex.com) trebuie doar să-l contactați și să vedeți ce poate face. De asemenea, puteți suna și WhatsApp prin numărul său +2349060503921 noroc pentru cine a dat vreodată acest proces

    RăspundețiȘtergere