sâmbătă, 1 iunie 2013

Bookfest, bookfest, booooooooookfest! ^.^

Cum se putea să nu mă pierd eu pe la un târg de cărţi?! Am fost ieri, înaintea orelor de curs şi am răsuflat uşurată văzând că nu este multă lume. Bine, logic, era vineri, omorul începe abia în weekend. Atmosfera a fost okay. Am primit la intrare un cupon de reducere care se aplica la editura All la oricare două cărţi cumpărate, însă nu l-am folosit. Punctele de atracţie maximă au fost, pentru mine, editura Leda şi Paralela 45 (mai ştia cineva că ultima editură nu are numai culegeri de matematică? o.O). Majoritatea editurilor au ţinut la preţuri, însă aici am găsit reduceri substanţiale.


Asta mi-am cumpărat ieri, însă plănuiesc să dau o tură şi astăzi. 


Plănuiesc să-mi cumpăr şi eu în sfârşit "Divergent" de Veronica Roth, iar reducerea mi se pare destul de convingătoare ca să mai bat drumul încă o dată ;;)

Pe la Rao nu am stat prea mult pentru că le cunosc prea bine cărţile şi până o să apară "Inferno" a lui Dan Brown o să aştept cuminţică :3
Băăăi, mie încă nu-mi vine să cred că Paralela 45 are cărţi mişto de genu' thriller...
Aaa, şi trebuie să menţionez un lucru care mă apasă pe creier...băi, Gogule, ăia de la editura Trei au câteva cărţi mişto (nu de alea deocheate vorbesc eu aici), dar mai au şi nişte preţuri de te ia cu mâncărimi...WTF?!


8 comentarii:

  1. Mie mi s-a părut că Trei are preţuri rezonabile, acum.. nu ştiu ce-a fost la bookfest, dar... :D
    Sper să-ţi iei Divergent! Merită orice bănuţ! :) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, depinde de ce intelegem fiecare prin notiunea de "rezonabil", dar 55 de lei o carte, care nici macar nu este documentar/enciclopedie etc. mie mi se pare exagerat.Eu am citit Divergent pe la inceputul anului, caci l-am inprumutat de la o biblioteca publica si dupa mi-am cumparat volumul doi, ca pe ala nu l-am mai gasit :)) Si nu puteam sa raman cu vol 2 si fara unu, ar fi fost total aiurea :)) Intr-adevar, este o carte super.

      Ștergere
  2. Am impresia că te-am văzut azi la Bookfest. :D De fapt, sunt sigură că te-am văzut. :X Aș fi vrut să fi venit să te abordez, dar nu știam ce să-ți zic. :)) Cum să încep conversația, și până să mă gândesc eu ce să-ți spun, însoțitoarea mea dispăruse, și trebuia să o caut. :)) Te-am văzut la standul de la Leda. :) Poate reușim să conversăm altă dată, chiar aș vrea. :X
    Și eu mi-am luat azi niște cărți, chiar dacă mi-aș fi dorit mai multe. :( Dar sunt fericită că măcar am reușit să-mi cumpăr ”Sissi: Împărăteasa Austriei” De-abia aștept să o citesc. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. .. Andreea...Andreeeeea...Măăăăi, cum sa te afli fizic langa mine si sa nu-mi dai cu ceva in cap, sa ma atentionezi!!! Cum ce sa-mi zici?? "Bă, proasto, sunt fata cu care te conversezi pe Wattpad si cu care am vorbit ca mergem sa vedem Divergent la cinema!" dăăă, ai priceput ce trebuia să-mi zici? :)) Pai, am fost la leda cand am venit si inainte sa plec, ca prietena mea voia sa-si cumpere o carte, dar nu stia daca ii ajung banii. Pe la cat m-ai vazut? 5 sau 7? :D Normaaal, si eu mi-as dori sa ne vedem si sa vorbim. in vacanta, okay? :D:D Ce carti ti-ai luat? pff, daca as fi putut as fi plecat cu sacu' plin de acolo. Am vazut-o, se afla langa atractia principala a targului - Suleyman........o.O M-a innebunit reclama aia! >:( Lectura placuta! >:D<

      Ștergere
    2. Da, și am regretat!!! :(( Voiam să mă întorc să te caut, dar nu te-am mai găsit. :)) Ai fost dată dispărută. :)) Pe la 5. Îmi doresc să ne întâlnim în vacanță, dacă nu mă duc direct după ce termin școala, la țară. Sper să nu o fac totuși. Nu prea am putut să-mi consum foarte mulți bani, deoarece trebuia să-i iau cadou și soră-mii. Am reușit să-mi iau ”Dorința” de Amanda Quick, ”Micuțul trup” de Corinne Solliec și Sissi. Văzusem atâtea cărți șmechere, oh, Doamne, câte, și atât de scumpe. :| Eu deja m-am săturat de Suleyman, și nici nu l-am văzut. :)) În schimb am colege în clasă care mă disperă cu serialul ăla. :((

      Ștergere
    3. Pai si o sa stai toata vacanta la tara? :( acolo unde nu ai calculator sau neeeet?.... Sa le citesti cu placere >:D< Ni eu nu am vazut, insa stiam de el :))) dar dupa ziua de ieri mi s-a dus toata rabdarea :))

      Ștergere
    4. Nu toată vacanța, dar s-ar putea să mă duc la mare după. Pfff. Păi îmi iau laptopul cu mine, plus că am reușit să fac rost de net, am reușit de Paște. De fapt, și anul trecut aveam net, doar că bunicii mei nu știau că l-au activat ăia de la Romtelecom :)) Dacă știam eu... :)) Mulțumesc la fel. >:D< Sincer, după ce mi-au povestit colegele mele, și după ce am văzut și la Bookfest, chiar nu mă mai tentează să mă uit. :))

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere