duminică, 9 iunie 2013

Recenzie "American Horror Story"

Măi, oameni buni, nu am văzut eu prea multe filme/seriale ce fac parte din categoria horror, dar American Horror Story mi s-a părut bestial. Dacă nu mai aveam de învăţat atât de mult şi-n ultimile săptămâni de şcoală, îl aveam terminat demult. Nu-i nimiiiic, a meritat aşteptarea. :D Serialul are două sezoane până în prezent, însă în octombrie urmează să apară şi al treilea. *Uraaa*
Fiecare sezon are acţiunea sa proprie. Spre exemplu, în primul, o familie nefericită se mută într-o casă nouă, ştiţi şi voi placa, pentru a-şi începe viaţa de la capăt. Acolo dau de spiritele celor care şi-au găsit sfârşitul, în decursul anilor, chiar în imensitatea aia de casă. Brr, nu mi-ar plăcea deloc, deloc să stau acolo. >.< Şi astfel, problemele încep.

În cel de-al doilea sezon, acţiunea se petrece în azilul Briarcliff, în jurul anilor '60. Dumnezeule, ce mutre au actorii ăia care fac pe nebunii... Unul din "firele narative" îl are ca punct de interes pe Bloody Face, un criminal care omoară femei şi le smulge pielea de pe chipuri.

Mda, ea este una dintre victimele sale...

Şi ce răsturnări de situaţie. Ca şi-n primul sezon, de altfel. Fiecare episod are farmecul său, poţi afla câte ceva nou, sau te poate băga şi mai tare în mister. Cert este că personajele sunt interprette de actori foarte talentaţi şi fermecători în felul lor. Câteva nume, poate îi recunoaşteţi: Evan Peters, Jessica Lange, Lily Rabe, Connie Britton, Dylan McDermott etc.

Ei bine, dacă sunteţi pasionaţi de genurile acestea de seriale, sunt sigură că îl veţi urmări cu la fel de mult interes ca şi mine şi veţi fi la fel entuziasmaţi la final ca şi mine. ^.^