duminică, 2 iunie 2013

Bookfest - runda 2

Mi-am luat-oooooo! Divergent este "a meu, a meu, a meu" :)) My preciousssss! Gollum, Gollum! :)) Aaaa, nu este azi partea a treia din "Stapânul Inelelor"? Trebuie să verific.
Aşaaaa, şi mi-am mai luat şi ale trei cărţi, şi am mai pus ochii pe câteva, dar no tengo dinerooo momentan, aşa că... :>


Titlurile sunt acestea: "Pe urmele întunericului" de Faye Kellerman ("le" soaţa ăluia care a scris două dintre cărţile din prima postare); "Femeia în alb" De Wilkie Collins şi "Somnul de veci/Doamna din lac" de Raymond Chandler.
Hihihi, de abia aştept să mă apuc de ele. Mă gândeam că am un sfert din cărţi în bibliotecă necitite şi eu tot îmi cumpăr sau împrumut altele de la bibliotecă... Neaaah, o să le citesc eu cândva şi pe acelea. Nu aşa vi se întâmplă şi vouă? ^.^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu